BGN
  • USD
  • EUR
  • AED
  • AUD
  • BRL
  • GBP
  • BGN
  • CAD
  • CNY
  • HRK
  • CZK
  • DKK
  • EGP
  • HKD
  • HUF
  • INR
  • IDR
  • MDL
  • MYR
  • MXN
  • NZD
  • NOK
  • PHP
  • PLN
  • RON
  • RUB
  • SGD
  • RSD
  • ZAR
  • KRW
  • SEK
  • CHF
  • TWD
  • THB
  • TRY
  • UAH
  • JPY

Общи условия

Уважаеми клиенти,
   Системата за електронна търговия www.interest.bg , търговската марка, както и цялото съдържание в настоящия сайт са собственост и се поддържат от НИКОЛИАНИ ЕООД , регистрирано с ЕИК 202943724 по действащото законодателство на РБ. Седалище: гр. Варна, ул. Прилеп, бл.4. Информация за контакт: тел.: 0885466601, e-mail: interest.bg@abv.bg. Лице за контакт: Янита Вълчева.
   Моля прочетете внимателно Общите условия за Обслужване и ползване на системата за електронна търговия www.interest.bg.

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
 
1. Всеки потребител, който използва уеб сайт www.interest.bg  се счита, че приема и е съгласен с настоящите условия.
2. www.interest.bg е онлайн магазин за продажба на мъжки и дамски облекла от естествена кожа; дамски обувки, чанти и аксесоари от естествена кожа, българско производство.
3. Настоящите общи условия важат единствено за поръчки, направени през българската версия на онлайн магазина.
4. Публикуваната информация в  www.interest.bg е общодостъпна безплатно в интернет.
5. В случай на неспазване на условията за ползване на онлайн магазин www.interest.bg и нарушаване на етиката, администраторите на www.interest.bg имат правото да ограничат достъпа на нарушителите до онлайн магазина.
6. www.interest.bg си запазва правото да променя настоящите условия по всяко време, без предварително известие, като изменените условия ще бъдат публикувани на настоящата страница.
7. Настоящите общи условия на www.interest.bg имат задължителна сила, както за www.interest.bg така и за потребителите му. Всички те се считат за уведомени и се съгласяват с всички промени  от датата на публикуването им в сайта.
8. Приемайки тези условия, Потребителят се съгласява да получава имейли и известия от www.interest.bg относно поръчката си в съответния профил, потвърждения за промяна на неговата информация, както и отстъпки и оферти за нашите продукти на дадения от него адрес за електронна поща.
 
 РЕГИСТРАЦИЯ
 
   Клиент може да бъде: всяко пълнолетно физическо лице  или юридическо лице, което възнамерява да извърши покупка чрез магазина за електронна търговия, като за целта трябва да попълни и потвърди верността на данните в регистрационната форма, като по този начин създава свой клиентски профил.       
   За да се регистрирате трябва да изберете уникално потребителско име и парола, както и да посочите адрес на доставка, име и фамилия, е-mail, телефон(и) за връзка, при което Вашите данни ще бъдат запаметени в нашата система. След успешна регистрация и съхраняване на Вашите данни в системата, при всяка нова поръчка Вие ще имате възможност да промените адреса за доставка и личните си данни.   
   При маркиране на полето "Съгласен съм с Общите условия", Вие правите електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което потвърждавате, че сте запознат с и приемате настоящите условия.
   В случай, че не желаете да се регистрирате, може да пазарувате като "гост".
 
СЪДЪРЖАНИЕ
 
1. Цялата информация, публикувана в www.interest.bg е собственост на www.interest.bg, в т.ч. снимки и описания на артикули.
2. www.interest.bg дава право на собственици на други сайтове  и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин www.interest.bg.
3. www.interest.bg съдържа препратки т.е. линкове към други сайтове, като www.interest.bg не носи отговорност за тяхното съдържание.
4. Забранява се копирането на текстове от www.interest.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини, без писмено съгласие на www.interest.bg.
 
 ПРОЦЕДУРА ЗА ПОКУПКА
 
1. Поръчки в онлайн магазин www.interest.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
2. Работното време на онлайн магазин www.interest.bg е Понеделник -Петък, 9:00 – 18:00 ч.
3. Събота и Неделя са почивни дни, в които не се обработват и изпращат поръчки. Същите се обработват в първия работен ден.
4. Консултации по телефон могат да бъдат извършвани в работното време.
5. Всички поръчки направени до 15 ч. се обработват и изпращат на същия ден и биват получени на следващия работен ден (включително и събота, пожелание на клиента)
6. Всички поръчки направени след 15 ч. обикновено се обработват на следващия работен ден и се изпращат в него.
 
СТАТУТ НА ПОРЪЧКАТА
 
1. При оформянето на покупката от клиента се изисква:
   1.1. Да посочи валидни адрес за доставка, телефон и е-mail  за контакт;
   1.2. Да активира изпълнението на поръчката чрез натискането на съответния бутон "Финализирай поръчка", с което изразява съгласието си с настоящите Oбщи условия и сключва договор за покупка и доставка на заявената стока;
2. След получаване на валидна поръчка представител на www.interest.bg ще се свърже с Клиента по телефона за да го уведоми за:
   • наличността към момента на поръчаните стоки;
   • цената за доставка на стоката;
   • срок за доставка на стоката.
3. В телефонен разговор (и/или e-mail) Клиентът потвърждава съгласието си с цената и сроковете за доставка на поръчаните стоки.
   Поръчка, направена през интернет магазина представлява и се счита за предложение за закупуване на продукт, подлежащо на разглежданe, със статут "нова".
4. Клиентът получава по e-mail съобщение за приетата поръчка, което съдържа окончателните детайли на пратката, като: вид и брой на поръчаните артикули, цена на доставката, предполагаема дата на доставка и обща сума за плащане;
  Поръчката се смята за приета от момента, в който представител на www.interest.bg получи Вашето потвърждение по телефон за валидността на поръчката!
5. Поръчката е със статут на "очаква плащане" до момента на получаване на плащане или оторизация за плащане, освен в случаите на уговорен наложен платеж при доставка;
6. Изпратена поръчка към клиента е със статут "куриер".
7. Поръчка, която не може да се потвърди по телефона от наш служител в рамките на 24 часа, след като е получена във сайта, се променя на статус "непотвърдена".
 
   Във всеки един момент можете да проверявате статуса на Вашата поръчка във Вашия профил в www.interest.bg.
 
ЦЕНА И ПЛАЩАНЕ
 
   Цените на стоките са в български лева с включен ДДС. Плащането на стоките се извършва в български лева.
   Обявената цена за всеки продукт е за единична бройка или единична стандартна за производителя опаковка и не включва разходите за доставка.
   Дължимата от клиента сума за доставка на стоката се калкулира на база актуални цени за куриерски услуги в зависимост от теглото и обема на доставяните стоки. При закупуване на стока с опция наложен платеж - при получаване на стоката се заплаща и допълнителна ''такса наложен платеж".
    www.interest.bg има правото да променя цените по свое усмотрение по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите.      
   Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на договора. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, www.interest.bg има право да откаже изпълнението на договора и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите платени от потребителя, ако има такива.
   Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата, която е зачертана. Ако не е посочен срок на намалената цена, същата важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца, когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.
 
Плащане

   Плащането на заявената стока става предварително и може да се осъществи чрез:
      1. Чрез наложен платеж – при доставка на стоката с куриер.
      2. Плащане с карта

УСЛОВИЯ ПРИ ПЛАЩАНЕ С БАНКОВА КАРТА

 

Процедура при извършване на онлайн покупка

 

1. Изберете си желана основна категория от Главното меню.

2. Изберете желаният продукт от списъка и разгледайте детайлите за него.

5. Ако сте изберали желания артикул натиснете „Добави в количката”, след което се появява съдържанието на количката. Тук може да прегледате избраните от Вас продукти.

6. Със съдържанието на количката се появяват и два бутона – „Продължи с пазаруването”(натиснете го, ако искате да си купите още нещо или просто да огледате) и бутонът „Поръчка” (натиснете го, ако искате да поръчате покупката). С бутоните „Извади артикул”, „Изчистване” и „Обнови” може да премахнете продукти, които не желаете да поръчате.

7. Ако сте избрали „Поръчка”, следвайте инструкциите на екрана, за завършване на поръчката. Тук може да изберете дали да поръчате като „Гост” или да се регистрирате. Регистрацията Ви дава удобството да поръчвате бързо и лесно, без да се налага да попълвате данни за поръчката всеки път, когато пазарувате от нашия е-магазин.

8. Въведете адрес, на който искате да доставим Вашата поръчка. Попълнете коректно всички полета, обозначени със * . При допускане на грешка при попълването на данните, може да корегирате въведената информация.

9. При избор на  метод за плащане –  плащане с карта:

  • 9.1. Отваря се  платежна страница на обслужващата ни банка (ОББ), където въвеждате данните на вашата карта (номер, валидност, код за сигурност, име);
  • 9.2. Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация;
  • 9.3. При успешна трансакция (успешни автентикация и авторизация), на екран се визуализира трансакционна бележка, която разпечатвате или запазвате;
  • 9.4. Парите се удържат по картата ви веднага след потвърдено успешно плащане.

10. Когато се уверите, че поръчката отговаря точно на Вашия избор, натиснете бутона „Финализирай поръчката” . Едва тогава поръчката Ви е завършена.

 

Условия на плащане с карта за избраната стока

 

1. Приемаме плащане със следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.

2. Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.

3. Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.

4. Трансакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ).  Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута. 

5. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.

 

Политика за осигуряване на защита на данните при плащане с карта

 

Обединени Търговци АД полага всички усилия да предостави надеждна защита на електронния си магазин. За да ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или MasterCard карта, ние прилагаме най-добрите практики препоръчани от международните картови организации:

  • • Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка
  • • Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)
  • • В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.
ДОСТАВКА НА ПРОДУКТИТЕ
 

     www.interest.bg не публикува информация за актуалната наличност на предлаганите стоки. Голяма част от артикулите са на склад, но информация за точното количество от даден артикул не се публикува. Когато обработваме Вашата поръчка, ние ще Ви информираме относно наличността и сроковете за доставка на всеки отделен поръчан артикул.

   Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма ЕКОНТ на посочения от клиента адрес за доставка (или до поискване от офис) в съответствие с действащите тарифи за доставка на съответната компания и настоящите Общи условия за обслужване. Ориентировъчната цена за доставка до адрес е 6.55лв., а до офис на Еконт - 5.24лв. При покупка на стока с наложен платеж Клиентът заплаща и допълнителна такса ''наложен платеж".

   Пратките се изпращат с опция за "Право на преглед и тест /проба/" преди заплащане на наложения платеж. Доставката се поема от Клиента, а разходите по евентуално връщане след прегледа са за наша сметка.

   В случай, че до 14 дни от покупката, Клиентът се възползва от правото си да върне или замени закупената стока - разходите по връщането или замяната са за сметка на Клиента!!!

 
Срок на доставка
 

    Срокът на доставка зависи от наличността на артикулите. В случай, че разполагаме с всички поръчани продукти на склад, доставката за територията на Република България е на следващия ден - за поръчки направени до 15 часа или според графика на куриера - за населените места без офис на Еконт.
    Ако продуктът не е на склад (недостатъчно произведено количество) срокът е по-дълъг от 10 до 14 дни.
    Трябва да се има предвид, че за всяка поръчка е необходимо технологично време за изпълнение: разговор с клиента за уточняване на детайлите, пакетиране, подготовка на опис, товарителница и заявка на куриер. В тази връзка, поръчки направени след 15.00 часа се обработват и изпращат на следващия работен ден. Поръчки направени в петък след 15ч., събота и неделя се обработват и изпращат в понеделник.
    При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакт.

    Важно! Услугата-фиксиран час за доставка се заплаща допълнително /2лв. според тарифата на Еконт/.
 
    Нашият онлайн магазин използва куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС.
 
Търговска ГАРАНЦИЯ
 
   Някои от продуктите може да притежават договорна гаранция и това ще бъде упоменато в описанието на продукта по време на ексклузивната му продажба на Интернет страницата. Точните детайли, свързани с подобна гаранция се предоставят със съпътстващите продукта документи /гаранционна карта/. 
    www.interest.bg не гарантира наличността на никой продукт, който може да бъде закупен от Интернет страницата.
    www.interest.bg гарантира, че към момента на изпращане продуктът няма недостатъци, които да намалят стойността му или годността му за обичайна употреба. Веднага след получаването на пратката, клиентът следва да провери дали тя е пълна и дали доставените артикули имат някакви недостатъци.
В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.
   Гаранционният срок започва да тече от момента на получаването на пратката. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажба. 
   Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията на производителя на стоката.
 
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
 
  Възможни проблеми при осъществяване на поръчката:
1. Един или повече от поръчаните артикули не е на лице. При такива обстоятелства представител на www.interest.bg ще се свърже с Вас във възможно най-кратки срокове;
2. Адресът за доставка /плащане е непълен или погрешен;
3. Неуспешно плащане, при избор на банков превод за извършване на транзакцията;
4. Погрешен телефон за връзка с клиента;
   В случай на проблеми при доставката по вина на www.interest.bg, ние носим отговорност за всички възникнали допълнителни разходи. Клиентът покрива допълнителните разходи, само в случай, че той е отговорен за възникването им.
 
ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
 
www.interest.bg  се задължава да достави поръчаната стока в уговорения срок.
www.interest.bg  се задължава да изпълнява уговорките с клиента с дължимата грижа.
www.interest.bg  НЕ се задължава да достави поръчана стока при посочени неверен адрес или телефон.
www.interest.bg  не носи отговорност за каквото и да е забавяне или невъзможност да изпълни задълженията си, при възникването на обстоятелства извън контрола на www.interest.bg.
Клиентът има право да иска връщането на стоката при констатирани липси или когато доставената стока явно не съответства на поръчаната такава, и това не е било възможно да се установи в момента на приемане на пратката. Рекламацията при констатирани липси и явни несъответствия се предявява при получаването на пратката.
Клиентът се задължава да посочи валидни телефон и адрес за доставка.
Клиентът се задължава да заплати  цената на поръчаните стоки, при получаването.
Клиентът се задължава да заплати сумата за други разходи, като доставка, допълнителна опаковка и други, съгласно уговореното.
Клиентът се задължава да осигури възможност за получаването на поръчаните стоки.
Клиентът носи пълна отговорност за опазването или предаването на трети лица на потребителското си име и паролата, както и за всички действия, извършвани с тях.
Клиентът се задължава да не прави фиктивни поръчки, нереални отзиви за даден продукт или да подава друга невярна информация.
Клиентът се задължава да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права.
Клиентът се задължава да спазва действащото законодателство на Република България и настоящите Общи условия за Обслужване и ползване интернет магазина www.interest.bg.
 
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ
 

1. За Ваше удобство и сигурност онлайн магазин www.interest.bg Ви предоставя възможността за доставка с опция „Право на преглед и тест /проба/” преди заплащане на наложения платеж. Когато куриерът на Еконт Ви достави стоката може:

   • Преди да заплатите наложения платеж, да отворите пратката пред него;
   • Да я разгледате и пробвате за период от няколко минути;
   • Да заплатите наложения платеж - ако пратката отговаря на очакванията Ви;
      или
   • Да я върнете обратно - като заплащате само доставката до Вас /наложеният платеж отпада/, а разходите по евентуалното връщане след прегледа са за наша сметка;
 
По този начин, Вие плащате наложения платеж едва тогава, когато сте се убедили в качеството на продукта и услугата като цяло.
 
2. Клиентът има право, без да дължи обезщетение, да се откаже от покупката в срок от 14 (четиринадесет) дни според чл. 50 от ЗЗП, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай стоката трябва да бъде върната в запазена оригинална опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския ѝ вид. Разходите по връщането са за сметка на Клиента.
 
Щом получим изпратения от Вас продукт(и), ще Ви възстановим сумата /при положение, че продуктът отговаря на условията за цялост, описани по-горе/.
    2.1. връщането на суми, платени с карта става чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
 
3. Клиентът може да замени стоката за друг модел и/или размер, като транспортните разходи в двете посоки са за сметка на Клиента.
4. Във връзка с чл.47, ал.1 т.12, напомняме, че ТЪРГОВЕЦЪТ предлага на КЛИЕНТА стоки със законова гаранция от 2 /две/ години в съответствие с договора за продажба от разстояние.
5. Независимо от всичко, всеки потребител се ползва със законовата гаранция определена според Закона за Защита на Потребителите чл.115.
 
РЕКЛАМАЦИЯ И ОТКАЗ от договор за продажба от разстояние

1. При получаването на стоката КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, които и да са от изискваните от българското законодателство, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.
2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, КЛИЕНТЪТ има право да откаже пратката.
3. В случай, че КЛИЕНТЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка, или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КЛИЕНТЪТ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КЛИЕНТЪТ отправя претенции към избрания от него превозвач.
4. КЛИЕНТЪТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а, б.
5. КЛИЕНТЪТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба  преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на КЛИЕНТЪТ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба по имейл.
6. КЛИЕНТЪТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
7. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от КЛИЕНТА, включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на КЛИЕНТА да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от КЛИЕНТА при първоначалната трансакция, освен ако той е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с допълнително разходи за КЛИЕНТА. При неспазване на срока за връщане на стоката от КЛИЕНТА, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума, докато не получи обратно стоката от потребителя.
9.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако КЛИЕНТЪТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.

 
 

Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП

 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

 

До ...........................

/името на търговеца/

................................................................................

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

.......................................................... /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ......................

Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/

.................................................................................../Име на потребителя/

Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/

 

...................                                                                             ..................................

/Дата/                                                                                 /Подпис на потребителя/

 

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да залаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.

14-дневният срок започва да тече от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача.

В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.

При възникване на спор всеки потребител има правото да се обърне към органите за алтернативно решаване на спорове /АРС/.

Това е начин за извънсъдебно решаване на спорове. Неутрална трета страна - орган за решаване на спорове, помага да се постигне извънсъдебно споразумение. Съществуват различни видове органи за решаване на спорове. Всички те работят по различен начин, но като цяло помагат на КЛИЕНТА и ТЪРГОВЕЦА да намерат решение, което да удовлетворява и двете страни. Това е по-лесно, по-бързо и по-евтино от завеждане на съдебно дело.

 

Можете да откриете списък с органи, които предлагат процедури за извънсъдебно уреждане на спорове в България на този адрес: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show.

 

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да подадете жалба като ползвате ОРС на този линк:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG


ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

 
www.interest.bg се задължава да използва личните данни на клиентa единствено и само за целите на обработка на поръчки, по начини предвидени в настоящите Общи условия за обслужване. Ако клиентът е обявил невярна информация това задължение се счита за невалидно.

www.interest.bg се задължава да използва личните данни, които ни предоставяте само за следните цели:
1. Обработка на клиентска поръчка.
2. Статистически цели, за подобряване работата на магазина.
3. Администриране и обслужване съдържанието на магазина.

www.interest.bg се задължава да не разкрива личните данни на клиента на трети лица, освен ако не е получил изрично разрешение от него за това или информацията трябва да бъде предоставена на съответните власти по силата на българското законодателство.
 
При избор на метод на плащане с карта, www.interest.bg няма достъп до картовите данни. Достъп до тези данни има само обслужващата банка.
www.interest.bg няма достъп до автентикационните данни при плащане с карта. Тези данни са достъпни само за банката Издател на картата.
 
 
 
ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
 
За всички неуредени въпроси от настоящите Общи условия между www.interest.bg  и клиента се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.
   www.interest.bg си запазва правото да прави промени по тези Общи Условия и всякакви промени по Интернет страницата, нейната структура и съдържание без предварително известяване на Клиентите, като действието на промените е в сила от момента на публикуването им в настоящата страница.
   www.interest.bg не е отговорен за каквито и да било грешки, които могат да се появят на Интернет страницата поради всякаква причина, включително и тези причинени при промени, настройки, други, които не са направени от администратора на Интернет страницата.
 

 

Анкета

Върни До Горе