Уважаеми клиенти,
Системата за електронна търговия www.interest.bg , търговската марка, както и цялото съдържание в настоящия сайт са собственост и се поддържат от НИКОЛИАНИ ЕOОД , регистрирано с ЕИК 202943724 по действащото законодателство на РБ. Седалище: гр. Варна, ул. Прилеп, бл.4, ет.11, ап.51. Информация за контакт: тел.: 0885466601, e-mail: interest.bg@abv.bg . Лице за контакт: Янита Вълчева.
Моля прочетете внимателно Общите условия за Обслужване и ползване на системата за електронна търговия www.interest.bg.
1.1. Да посочи валидни адрес за доставка, телефон и е-mail за контакт;
• наличността към момента на поръчаните стоки;
• цената за доставка на стоката;
• срок за доставка на стоката.
Обявената цена за всеки продукт е за единична бройка или единична стандартна за производителя опаковка и не включва разходите за доставка.
Дължимата от клиента сума за доставка на стоката се калкулира на база актуални цени за куриерски услуги в зависимост от теглото и обема на доставяните стоки. При закупуване на стока с опция наложен платеж - при получаване на стоката се заплаща и допълнителна ''такса наложен платеж".
Плащането на заявената стока става предварително и може да се осъществи чрез:
1. Чрез наложен платеж – при доставка на стоката с куриер.
УСЛОВИЯ ПРИ ПЛАЩАНЕ С БАНКОВА КАРТА
Процедура при извършване на онлайн покупка
1. Изберете си желана основна категория от Главното меню.
2. Изберете желаният продукт от списъка и разгледайте детайлите за него.
5. Ако сте изберали желания артикул натиснете „Добави в количката”, след което се появява съдържанието на количката. Тук може да прегледате избраните от Вас продукти.
6. Със съдържанието на количката се появяват и два бутона – „Продължи с пазаруването”(натиснете го, ако искате да си купите още нещо или просто да огледате) и бутонът „Поръчка” (натиснете го, ако искате да поръчате покупката). С бутоните „Извади артикул”, „Изчистване” и „Обнови” може да премахнете продукти, които не желаете да поръчате.
7. Ако сте избрали „Поръчка”, следвайте инструкциите на екрана, за завършване на поръчката. Тук може да изберете дали да поръчате като „Гост” или да се регистрирате. Регистрацията Ви дава удобството да поръчвате бързо и лесно, без да се налага да попълвате данни за поръчката всеки път, когато пазарувате от нашия е-магазин.
8. Въведете адрес, на който искате да доставим Вашата поръчка. Попълнете коректно всички полета, обозначени със * . При допускане на грешка при попълването на данните, може да корегирате въведената информация.
9. При избор на метод за плащане – плащане с карта:
- 9.1. Отваря се платежна страница на обслужващата ни банка (ОББ), където въвеждате данните на вашата карта (номер, валидност, код за сигурност, име);
- 9.2. Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница на вашата банка Издател, където въвеждате паролата си за автентикация;
- 9.3. При успешна трансакция (успешни автентикация и авторизация), на екран се визуализира трансакционна бележка, която разпечатвате или запазвате;
- 9.4. Парите се удържат по картата ви веднага след потвърдено успешно плащане.
10. Когато се уверите, че поръчката отговаря точно на Вашия избор, натиснете бутона „Финализирай поръчката” . Едва тогава поръчката Ви е завършена.
Условия на плащане с карта за избраната стока
1. Приемаме плащане със следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY.
2. Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
3. Максималната сума за трансакция е 10 000 лева.
4. Трансакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ). Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
5. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорирани и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас чрез кредитна транзакция по картата, с която е извършено плащането.
Политика за осигуряване на защита на данните при плащане с карта
Обединени Търговци АД полага всички усилия да предостави надеждна защита на електронния си магазин. За да ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или MasterCard карта, ние прилагаме най-добрите практики препоръчани от международните картови организации:
- • Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка
- • Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)
- • В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Verified by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.
www.interest.bg не публикува информация за актуалната наличност на предлаганите стоки. Голяма част от артикулите са на склад, но информация за точното количество от даден артикул не се публикува. Когато обработваме Вашата поръчка, ние ще Ви информираме относно наличността и сроковете за доставка на всеки отделен поръчан артикул.
Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма ЕКОНТ на посочения от клиента адрес за доставка (или до поискване от офис) в съответствие с действащите тарифи за доставка на съответната компания и настоящите Общи условия за обслужване. Ориентировъчната цена за доставка до адрес е 6.55лв., а до офис на Еконт - 5.24лв. При покупка на стока с наложен платеж Клиентът заплаща и допълнителна такса ''наложен платеж".
Пратките се изпращат с опция за "Право на преглед и тест /проба/" преди заплащане на наложения платеж. Доставката се поема от Клиента, а разходите по евентуално връщане след прегледа са за наша сметка.
В случай, че до 14 дни от покупката, Клиентът се възползва от правото си да върне или замени закупената стока - разходите по връщането или замяната са за сметка на Клиента!!!
При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения имейл или телефон за контакт.
В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.
Гаранционният срок започва да тече от момента на получаването на пратката. За начало на гаранционният срок се счита датата на продажба.
Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията на производителя на стоката.
www.interest.bg се задължава да изпълнява уговорките с клиента с дължимата грижа.
www.interest.bg НЕ се задължава да достави поръчана стока при посочени неверен адрес или телефон.
Клиентът има право да иска връщането на стоката при констатирани липси или когато доставената стока явно не съответства на поръчаната такава, и това не е било възможно да се установи в момента на приемане на пратката. Рекламацията при констатирани липси и явни несъответствия се предявява при получаването на пратката.
Клиентът се задължава да заплати цената на поръчаните стоки, при получаването.
Клиентът се задължава да заплати сумата за други разходи, като доставка, допълнителна опаковка и други, съгласно уговореното.
Клиентът се задължава да осигури възможност за получаването на поръчаните стоки.
Клиентът носи пълна отговорност за опазването или предаването на трети лица на потребителското си име и паролата, както и за всички действия, извършвани с тях.
Клиентът се задължава да не прави фиктивни поръчки, нереални отзиви за даден продукт или да подава друга невярна информация.
Клиентът се задължава да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права.
Клиентът се задължава да спазва действащото законодателство на Република България и настоящите Общи условия за Обслужване и ползване интернет магазина www.interest.bg.
1. За Ваше удобство и сигурност онлайн магазин www.interest.bg Ви предоставя възможността за доставка с опция „Право на преглед и тест /проба/” преди заплащане на наложения платеж. Когато куриерът на Еконт Ви достави стоката може:
1. При получаването на стоката КЛИЕНТЪТ е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира видими недостатъци като: нарушена цялост на опаковката, козметични транспортни дефекти, липса на придружаващи аксесоари, липса на придружаващи документи, които и да са от изискваните от българското законодателство, незабавно да информира лицето, извършващо доставката.
2. В случай, че са налични дефекти или установени липси в окомплектовката в присъствие на куриера или лицето, извършващо доставката, КЛИЕНТЪТ има право да откаже пратката.
3. В случай, че КЛИЕНТЪТ е избрал по собствено желание куриерска фирма, с която ТЪРГОВЕЦЪТ няма договорни отношения за доставка на своята поръчка, или е възложил на такава връщане на стоката обратно към ТЪРГОВЕЦА, рискът от загуба или повреда на стоката е изцяло за сметка на КЛИЕНТЪТ съгласно чл.103 ал.2 от ЗЗП. КЛИЕНТЪТ отправя претенции към избрания от него превозвач.
4. КЛИЕНТЪТ, който има качество на потребител по смисъла на ЗЗП, има право на основание чл.50 от ЗЗП да се откаже от сключения договор от разстояние, без да дължи неустойка или обезщетение в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката, съгласно чл.50 т.2а, б.
5. КЛИЕНТЪТ информира писмено ТЪРГОВЕЦА за решението си да се откаже от договора за продажба преди изтичането на 14-дневния срок по чл.50 от ЗЗП, а ТЪРГОВЕЦЪТ изпраща на КЛИЕНТЪТ незабавно потвърждение на получено заявление за отказ от договор за продажба по имейл.
6. КЛИЕНТЪТ връща стоката на ТЪРГОВЕЦА в 14-дневен срок от предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на ТЪРГОВЕЦА е преди изтичането на 14-дневния срок.
7. ТЪРГОВЕЦЪТ възстановява получената сума, платена от КЛИЕНТА, включително с разходите за доставка, в 14-дневен срок, считано от датата на уведомяване за решението на КЛИЕНТА да се откаже от договор за продажба, като използва същото платежно средство, използвано от КЛИЕНТА при първоначалната трансакция, освен ако той е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с допълнително разходи за КЛИЕНТА. При неспазване на срока за връщане на стоката от КЛИЕНТА, ТЪРГОВЕЦЪТ задържа възстановяването на заплатената сума, докато не получи обратно стоката от потребителя.
9.ТЪРГОВЕЦЪТ не възстановява разходи за доставка, ако КЛИЕНТЪТ доброволно е избрал различен доставчик от предлаганите от ТЪРГОВЕЦА, с които има договорни отношения.
Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП
СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ
До ...........................
/името на търговеца/
................................................................................
/адрес, ЕИК/
С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:
.......................................................... /описание на продукта/
Стоката е поръчана на ......................
Стоката е получена на ...................... /посочва се датата на получаване от потребителя/
.................................................................................../Име на потребителя/
Гр./с...................................................................... /Адрес на потребителя/
................... ..................................
/Дата/ /Подпис на потребителя/
Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да залаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за доставка в случай, че е избрал различен от стандартния най-евтин за търговеца начин за доставяне на поръчката, както и разходите за връщането на стоката обратно.
14-дневният срок започва да тече от датата на приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача.
В рамките на 14 дни след заявеното желание за отказ от договора потребителят следва да върне стоката на търговеца. В срок от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка.
При възникване на спор всеки потребител има правото да се обърне към органите за алтернативно решаване на спорове /АРС/.
Това е начин за извънсъдебно решаване на спорове. Неутрална трета страна - орган за решаване на спорове, помага да се постигне извънсъдебно споразумение. Съществуват различни видове органи за решаване на спорове. Всички те работят по различен начин, но като цяло помагат на КЛИЕНТА и ТЪРГОВЕЦА да намерат решение, което да удовлетворява и двете страни. Това е по-лесно, по-бързо и по-евтино от завеждане на съдебно дело.
Можете да откриете списък с органи, които предлагат процедури за извънсъдебно уреждане на спорове в България на този адрес: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show.
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да подадете жалба като ползвате ОРС на този линк: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG
ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
www.interest.bg се задължава да използва личните данни, които ни предоставяте само за следните цели:
1. Обработка на клиентска поръчка.
2. Статистически цели, за подобряване работата на магазина.
3. Администриране и обслужване съдържанието на магазина.
Настоящите условия са в сила от 14.02.2014г.